Bő egy évtizede nem jár Disney-témájú ajándék a kényszerből Happy Meal-t vásárló anyukák és apukák csimotáinak, ám úgy tűnik, hogy a két gigacég kapcsolata újra a régi lehet.
Nem újdonság, hogy a menühöz járó kérészéletű kis vackokért minden közepesen, vagy annál gyengébb kézzel nevelt gyermek az idegösszeroppanás szélére képes zsarolni a napi főzést átblöffölő szüleit, akik még nem sejthetik újabb viharfelhő közeledtét:
A McDonald’s még február közepén bejelentette, hogy egészséges(ebb)é varázsolja a Happy Meal menüket, alacsonyabb kalória- zsír- és cukortartalommal, valamint olyan klasszikusok száműzésével, mint például a sajtburger.
Ezzel meg is nyílt a lehetőség arra, hogy visszacsábítsa régi partnerét, a Disney-t, aki anno a gyorsétteremláncot övező negatív véleménytengerből mentőcsónakon távozott azzal, hogy nem látták el többé tematikus játékaikkal a gyerekmenüket.
A kiváló időzítést tovább javítja A Hihetetlen Család második részének nyári bemutatója, valamint a Rontó Ralph 2 novemberi megjelenése.
És boldog minden szülő, mint az AT-ST-be szorult Chewbacca…